EXTRA MAATREGELEN COVID-19
Begin vorige week konden onze collega’s vrijwillig van thuis werken. Vrijdag maakten we dit zo goed als verplicht en nemen we nog meer extra maatregelen.
De verspreiding van dit virus heeft immers een enorme impact: op mensen, op onze organisatie en op jullie. De zorgsector doet een ongelooflijke job om geïmpacteerde mensen op te nemen en bij te staan. Wij zijn het verplicht als bedrijf om deze mindset door te trekken naar onze eigen mensen en naar jullie, onze klanten en onze partners. In deze mailing vind je meer informatie over deze maatregelen.
Dienstverlening blijft ongewijzigd
Onze collega’s werken van thuis, geplande vergaderingen kunnen blijven doorgaan via video en andere collaboratiemiddelen. Ook onze support blijft 24/7 bereikbaar en blijft jou helpen met al je vragen.
Mogelijke onderbrekingen op het netwerk en vertragingen bij oplevering van nieuwe diensten
Afgelopen vrijdag en gisterenochtend ondervonden wij onderbrekingen op onze netwerken. Dit was te wijten aan een overvolume aan verbruik op de verschillende operator netwerken (vast en mobiel) in België en Europe waardoor gesprekken soms niet tot stand kwamen of de snelheid trager was. Ons support en engineering team werkt nauw samen met alle andere operatoren om dit onder controle te houden, maar helaas is dit een directe invloed van de onvoorziene omstandigheden.
Wat betreft opleveringen, doen wij ons uiterste best om dringende zaken steeds te blijven opnemen. Desondanks ons eigen commitment, verwachten wij – naast een kans op een leveringsvertraging van fysieke producten zoals routers en headsets – vertragingen bij onze opleveringen in het algemeen door indirecte factoren die wel zelf niet altijd controleren.
Onze hoofdprioriteit blijft wel veiligheid; zowel voor onze eigen techniekers, als voor jou als klant. Wij vragen daarom – uit respect voor jezelf en onze collega’s – de hygiënische en afstandsmaatregelen ten zeerste te respecteren tijdens deze opleveringen.
Verdubbeling van jouw mobiele data
Jouw eigen werknemers gaan van thuis uit werken en daardoor gaan ze meer communiceren. We helpen je dan ook graag een handje met deze mobiele communicatie. We hebben daarom besloten om het aantal Gb van elke Dstny SIM kaart de komende weken te verdubbelen. Hopelijk geven we je hier wat meer comfort omtrent je eigen dienstverlening.
Vandaag ondergaan we zeer bizarre omstandigheden, zelfs surrealistisch. Maar we zijn er van overtuigd dat we er enkel doorheen komen als we samenwerken… Business Communications today and tomorrow! Wij blijven er voor jullie, 24/7. Heb je vragen of zoek je oplossingen, aarzel geen moment om onze klantenservice te contacteren via support@dstny.be of +32 2 401 97 00. Ook jouw accountmanager staat klaar voor jouw vragen of opmerkingen.