Alle eigenschappen van MyDstny

In ons selfserviceportaal MyDstny kan je als klant

  • De status van open supporttickets en opleveringen of herstellingen raadplegen
  • Alle details over je diensten per vestiging terugvinden
  • Documentatie over onze oplossingen bekijken
  • Facturen downloaden
  • Mobiele diensten zelf beheren
  • De contacten binnen je organisatie aanpassen én je aanspreekpunten bij Dstny zien

 

Hieronder beschrijven we kort alle functionaliteiten van MyDstny.

Dashboard

Hier zie je in één oogopslag wat voor jou als Dstny-klant belangrijk is. Je ziet meteen welke acties je moet ondernemen.

Inzicht in je vestigingen

Op de kaart zie je alle vestigingen waar jouw bedrijf vandaag – of binnenkort – met Dstny-diensten werkt. Meer weten over een specifieke vestiging? Klik op de betreffende pin, we sturen je meteen door naar de My insights-pagina.

Je recente items

Hier zie je meteen de items die je het laatst bekeek. Om een item vast te pinnen, klik je op de ster naast het onderwerp.

Je openstaande tickets

Alle openstaande processen of tickets én de status ervan in één oogopslag. Je kan ze ook eenvoudig filteren op actief/inactief of op detail (zoals ‘supplier input waiting’).

Mobiele diensten in behandeling

Heb je mobiele diensten aangevraagd maar zijn ze nog niet geactiveerd? Bekijk ze hier of activeer ze met één klik op de knop.

Problemen met mobiele overdracht

Droeg je een mobiel nummer over van een andere provider maar werd het geweigerd? Bekijk hier hoe dat komt en los het probleem op.

Snelle acties

Met de ‘Add Service’-button geef je bestaande gebruikers in je bedrijf snel en eenvoudig extra mobiele en/of SmartMobile-diensten

We wachten op je antwoord

Incident gelogd maar nog geen antwoord gekregen? Soms hebben we van jou meer technische informatie nodig vooraleer we het probleem kunnen oplossen. Zoom in en we leiden je rechtstreeks naar de tickets waarvoor we extra input nodig hebben.

Maak een nieuw ticket aan

Heb je een vraag of een probleem? Maak via deze knop een nieuw ticket aan, wij gaan er meteen mee aan de slag. Je kan de status van je tickets opvolgen via de ‘My insights” pagina.

Je aankomende installaties of reparaties

Komen onze technici bij je langs om iets te installeren of repareren? Hier zie je wie er op welke datum langskomt.

My insights

Een duidelijk overzicht van al je sites, projecten, diensten en supporttickets. Met één klik op de kaart filter je wat vandaag voor jou belangrijk is.

Je Dstny-sites en -projecten

Op de kaart zie je meteen al je aangesloten Dstny-sites, elk met zijn eigen cn-nummer dat het adres van deze site weergeeft.

Inzichtelijk overzicht

Klik op één van de drie tabbladen - Support, Services of Delivery – om per vestiging de supportcases, afspraken met technici of geactiveerde diensten te bekijken.

Self Service

In het zelfbedieningsmenu kan je jouw mobiele en SmartMobile-diensten beheren. Je kan gebruikers toevoegen, simkaarten aanvragen en omwisselen, en bundels up- of downgraden.

My resources

In deze rubriek vind je belangrijke informatie over je Dstny Partnership. Je kan hier bijvoorbeeld je SLA, algemene voorwaarden of mobiele tariefplan bekijken en downloaden.

Administration

Manage my company

Je bedrijfsgegevens wijzigen? Dat doe je hier.

Manage my contacts

Het overzicht van iedereen in jouw organisatie van wie wij informatie hebben. Via de ‘Add contact’-button voeg je makkelijk een nieuwe contactpersoon toe. 

Klik op een contactpersoon om zijn of haar gegevens te bewerken. Je kan ook hun rollen (dit beïnvloedt de informatie die ze van ons ontvangen, zoals e-mails van support of facturen) en hun rechten (wat ze kunnen zien in de portal) aanpassen.

Vertrekt een contactpersoon uit je organisatie? Dan kan je hem hier eenvoudig verwijderen.

My invoices

In deze rubriek krijg je een overzicht van je Dstny-facturen, inclusief bedrag en betalingsstatus. Je kan ze hier ook makkelijk downloaden.

Contact us

Hier vind je al je Dstiny-contactpersonen met hun gegevens. Niet helemaal tevreden over hoe een ticket werd afgehandeld, of met onze dienstverlening? Of heb je nog een andere vraag? Bekijk onze escalatiematrix even: je ziet meteen bij wie je terecht kunt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.