Registreren als partner

Om het portaal MyDestiny te gebruiken, moet je eerst registreren. Hoe je dat doet, hangt af van of je een bestaande of een nieuwe partner bent.

Bestaande partner

Al langer partner bij Dstny? Weet dan dat we, om de veiligheid van onze klantgegevens te garanderen, alleen de voornaamste contactpersoon in jouw bedrijf (bijvoorbeeld: je IT-verantwoordelijke of je zaakvoerder) volledige toegang tot MyDestiny gaven. Hij of zij is jullie Partner Portal Administrator.

Wil je zelf ook registreren? Dan zijn er twee mogelijkheden:

  • Check bij je accountmanager of via support@dstny.be wie jullie Partner Portal Administrator is. Je kunt die persoon dan zelf vragen om jou volledige of gedeeltelijke toegang te verlenen. Daarna kun je registreren.
  • Vul het registratieformulier in. Wij bezorgen je aanvraag aan de Partner Portal Administrator in jouw bedrijf. Hij zal beslissen welke toegangsrechten jij voor het portaal krijgt. Lees hier meer over de toegangsrechten.

 

Nieuwe partner

Ben je een nieuwe partner van Dstny? Dan heb je bij het tekenen van je contract zelf aangegeven wie de Partner Portal Administrator in je bedrijf wordt.

Zodra we het contract opleveren, duiden we ook de project manager voor jouw project aan. Jouw kersverse Partner Portal Administrator krijgt dan een e-mail met zijn of haar logingegevens.

Nieuwe Dstny-klant aangebracht? Bij het verwerken van diens contract krijg je ook toegang tot zijn nieuwe klantenportaal bij ons. Je klant krijgt op hetzelfde moment toegang. Om privacyredenen krijg jij enkel inzage in het Insights-luik. Je klant kan zelf beslissen om jou alsnog volledige toegang te verlenen. Lees hier alles over de rechten en rollen van partners.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.