Grenzeloos bereikbaar in heel Europa

Het Verhaal van Ninatrans
Ninatrans is een trotse derde generatie familiebedrijf, met een rijke historie in zowel nationaal als internationaal transport.Voor ons als transportbedrijf is het van cruciaal belang om niet alleen op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen, maar vooral om een sterke en continue communicatie te onderhouden met onze klanten, leveranciers en chauffeurs. Deze communicatielijnen zijn de ruggengraat van ons succes en bepalen in grote mate de kwaliteit van onze dienstverlening.
De Digitale Uitdagingen
Onze oplossingen
Dankzij het mobiele telefonie platform kunnen chauffeurs nu internationaal bellen tegen een vast tarief, wat hen beschermt tegen onverwachte kosten en hun communicatie met klanten en de planning aanzienlijk verbetert. Het integreren van vaste mobiele nummers heeft ervoor gezorgd dat klanten nu direct contact kunnen opnemen met de chauffeurs. Bovendien maakt het My Dstny Portaal het eenvoudig om gebruikers te onboarden en bij overnames aan nieuwe nummers toe te wijzen. "We kunnen Dstny dan ook van harte aanbevelen aan anderen, omdat ze voor ons altijd een op maat gemaakte oplossing hebben geboden. Ninatrans heeft de perfecte partner gevonden in Dstny, en we raden iedereen aan om de mogelijkheden die zij bieden zeker te verkennen", aldus CEO van Ninatrans.
Ontdek in 20 min hoe Dstny je communicatie verbetert
Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.
-
Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken
-
Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen
-
Alles afgestemd op jouw noden en context
Voor wie?
Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.