De succesvolle overstap naar de cloud

Het Verhaal van Standaard Boekhandel
Ontdek hoe Standaard Boekhandel de efficiëntie van hun bedrijfscommunicatie optimaliseerde om medewerkers vlot te laten samenwerken en klanten de service te bieden de ze vandaag verwachten van een modern bedrijf.
Standaard Boekhandel neemt sinds 2018 diensten af bij Dstny, Europees leverancier van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie. Bij de start maakte het bedrijf voornamelijk gebruik van de Dstny’s connectiviteitsoplossingen, zoals internet, MPLS en cloud-infrastructuur. De bedrijfscommunicatie liep echter via meerdere partijen en het besef groeide dat ook daar ruimte was voor verbetering.
De digitale uitdagingen
Een pijnpunt was de vaste telefonie, die werd verzorgd door een andere partner. De fysieke telefooncentrales van Standaard Boekhandel bevonden zich op twee verschillende fysieke locaties. Wanneer er wijzigingen nodig waren in de telefooncentrales, moesten deze individueel bij de leverancier worden aangevraagd en doorgevoerd op beide locaties. Dit leidde tot inefficiëntie en een hoge afhankelijkheid van de leverancier.

Onze oplossingen

Ontdek in 20 min hoe Dstny je communicatie verbetert
Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.
-
Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken
-
Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen
-
Alles afgestemd op jouw noden en context
Voor wie?
Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.