- Bel intern én extern rechtstreeks vanuit Teams
- Beschikbaarheid gesynchroniseerd: voorkom storingen of dubbel werk
- Geavanceerde functies zoals IVR en FMC, zonder extra tools
Eén app voor al je gesprekken, op kantoor, thuis of op de werkvloer.
Met het Business Communication Platform van Dstny hou je alles overzichtelijk en bereikbaar. Voor jou, je team én je cliënten.
Eén app voor al je gesprekken, op kantoor, thuis of op de werkvloer.
Zie meteen wie belt – sneller reageren, beter helpen.
Krijg grip op je bereikbaarheid en servicekwaliteit.
Met meer dan 35 advocaten zocht Van Traa een manier om communicatie vlotter te laten verlopen en tijd te besparen.
Dankzij Dstny integreert hun telefonie nu naadloos met juridische tools zoals Legalsense en Epona DMS. Zo werden contactmomenten automatisch gelogd, en konden collega’s er meteen mee aan de slag. Ontdek waarom zij kozen voor één platform.
Dstny werd in 2008 opgericht door broers Samuel en Daan De Wever en groeide uit van een zolderkantoor tot een toonaangevende Europese speler in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie.
Vanuit het hoofdkantoor in Brussel leveren we oplossingen aan bedrijven in zeven landen, zowel rechtstreeks als via partners.
Met 1.000 medewerkers en een jaaromzet van €250 miljoen blijven we groeien, mede dankzij een ambitieus overnametraject sinds 2015.
Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.
Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken
Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen
Alles afgestemd op jouw noden en context
Voor wie?
Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.