Dé cloud telefooncentrale voor advocaten en notarissen.

Altijd professioneel bereikbaar. Op kantoor en onderweg.
  • Je vaste nummer beschikbaar op gsm, laptop of telefoon
  • Werkt met je CRM en Microsoft Teams
  • Professioneel onthaal met keuzemenu, doorschakeling en wachtrijen 
  • Alles beheerd via één portaal, zonder IT-complexiteit
Business-Communications-Platform_0-1

Meer dan 5.000 bedrijven
vertrouwen op Dstny.
Ook in jouw sector.

Mobile-Women-Calling

Herken je dit in jouw advocaten- of notariskantoor?

  • Je kantoor werkt hybride: op kantoor, onderweg of van thuis. Collega’s zijn vaak verspreid. Altijd bereikbaar blijven, via één nummer, is cruciaal voor professionele indruk en efficiëntie.

  • Je communicatiekanalen zijn versnipperd. Cliënten bellen naar je vaste lijn, jij antwoordt via gsm, en het overzicht gaat verloren. Dossiers zijn niet altijd gekoppeld aan gesprekken of oproepen.

  • Je wil cliënten snel én professioneel te woord staan. Een gemiste oproep is een gemiste kans. Bereikbaarheid verhoogt je service én je reputatie.

  • Je werkt met vertrouwelijke informatie. Je hebt nood aan een oplossing die professioneel oogt én voldoet aan je verwachtingen op vlak van veiligheid en discretie.

Met het Business Communication Platform van Dstny hou je alles overzichtelijk en bereikbaar. Voor jou, je team én je cliënten.

Eén platform voor bellen, cliëntencontact en digitale rapportage – speciaal voor juridische professionals in België

 

call2teams

Bellen in Microsoft Teams

  • Bel intern én extern rechtstreeks vanuit Teams
  • Beschikbaarheid gesynchroniseerd: voorkom storingen of dubbel werk
  • Geavanceerde functies zoals IVR en FMC, zonder extra tools

Eén app voor al je gesprekken, op kantoor, thuis of op de werkvloer.

softphone

CRM-integratie bij inkomende oproepen

  • Klantinformatie verschijnt automatisch bij elk binnenkomend gesprek
  • Werkt met +70 CRM’s zoals Salesforce, Odoo en Teamleader
  • Klik rechtstreeks door naar de juiste klantfiche – geen tijdverlies meer

Zie meteen wie belt – sneller reageren, beter helpen.

 

BusinessAnalytics

Analytics & rapportage

  • Bekijk trends en bottlenecks in één dashboard
  • Koppel met PowerBI of Qlik voor diepere inzichten
  • Stuur bij op basis van data. Geen nattevingerwerk meer

Krijg grip op je bereikbaarheid en servicekwaliteit.

van-traa-advocaten_willem-jan-lr

“Alles werkt intuïtief, wat de adoptie erg vlot maakte.”

- Willem Jan Makkinga, Directeur bij Van Traa advocaten

Met meer dan 35 advocaten zocht Van Traa een manier om communicatie vlotter te laten verlopen en tijd te besparen.

Dankzij Dstny integreert hun telefonie nu naadloos met juridische tools zoals Legalsense en Epona DMS. Zo werden contactmomenten automatisch gelogd, en konden collega’s er meteen mee aan de slag. Ontdek waarom zij kozen voor één platform.

Ontdek waarom zij voor één platform kozen.

12054-66

Over Dstny

Dstny werd in 2008 opgericht door broers Samuel en Daan De Wever en groeide uit van een zolderkantoor tot een toonaangevende Europese speler in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie.

Vanuit het hoofdkantoor in Brussel leveren we oplossingen aan bedrijven in zeven landen, zowel rechtstreeks als via partners.

Met 1.000 medewerkers en een jaaromzet van €250 miljoen blijven we groeien, mede dankzij een ambitieus overnametraject sinds 2015.

Ontdek in 20 min hoe Dstny je communicatie verbetert

Vraag je gratis demo aan en ontdek wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen.

Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.

  • Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken

  • Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen 

  • Alles afgestemd op jouw noden en context

 

Voor wie?

Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.