Meer dan 5.000 bedrijven vertrouwen op Dstny. Ook in jouw sector.
Herken je dit in jouw advocaten- of notariskantoor?
Je kantoor werkt hybride: op kantoor, onderweg of van thuis.Collega’s zijn vaak verspreid. Altijd bereikbaar blijven, via één nummer, is cruciaal voor professionele indruk en efficiëntie.
Je communicatiekanalen zijn versnipperd.Cliënten bellen naar je vaste lijn, jij antwoordt via gsm, en het overzicht gaat verloren. Dossiers zijn niet altijd gekoppeld aan gesprekken of oproepen.
Je wil cliënten snel én professioneel te woord staan.Een gemiste oproep is een gemiste kans. Bereikbaarheid verhoogt je service én je reputatie.
Je werkt met vertrouwelijke informatie.Je hebt nood aan een oplossing die professioneel oogt én voldoet aan je verwachtingen op vlak van veiligheid en discretie.
Met het Business Communication Platform van Dstny hou je alles overzichtelijk en bereikbaar. Voor jou, je team én je cliënten.
Werkt met +70 CRM’s zoals Salesforce, Odoo en Teamleader
Klik rechtstreeks door naar de juiste klantfiche – geen tijdverlies meer
Zie meteen wie belt – sneller reageren, beter helpen.
Analytics & rapportage
Bekijk trends en bottlenecks in één dashboard
Koppel met PowerBI of Qlik voor diepere inzichten
Stuur bij op basis van data. Geen nattevingerwerk meer
Krijg grip op je bereikbaarheid en servicekwaliteit.
“Alles werkt intuïtief, wat de adoptie erg vlot maakte.”
- Willem Jan Makkinga, Directeur bij Van Traa advocaten
Met meer dan 35 advocaten zocht Van Traa een manier om communicatie vlotter te laten verlopen en tijd te besparen.
Dankzij Dstny integreert hun telefonie nu naadloos met juridische tools zoals Legalsense en Epona DMS. Zo werden contactmomenten automatisch gelogd, en konden collega’s er meteen mee aan de slag. Ontdek waarom zij kozen voor één platform.
Over Dstny
Dstny werd in 2008 opgericht door broers Samuel en Daan De Wever en groeide uit van een zolderkantoor tot een toonaangevende Europese speler in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie.
Vanuit het hoofdkantoor in Brussel leveren we oplossingen aan bedrijven in zeven landen, zowel rechtstreeks als via partners.
Met 1.000 medewerkers en een jaaromzet van €250 miljoen blijven we groeien, mede dankzij een ambitieus overnametraject sinds 2015.