- Bel & word gebeld vanuit Teams
- Synchronisatie beschikbaarheid
- Inclusief IVR, FMC, …
Dé slimme cloud telefooncentrale voor jouw retailbedrijf.
- Overal verbonden: verbind winkels, magazijn en hoofdkantoor zonder gedoe.
- Betere samenwerking: minder gemiste oproepen, snellere klantenservice.
- Groeien zonder stress: schaal mee met tijdelijke krachten of extra locaties.
- Slim en eenvoudig: vaste en mobiele telefonie, CRM en Microsoft Teams in één platform.
Lees hier hoe jouw organisatie hiervan profiteert en ontdek het zelf met een demo.

_0.jpg)





Slim winkelbeheer start met één communicatieplatform.
Met het Dstny Business Communications Platform beheer je vaste en mobiele telefonie, gekoppeld aan je vertrouwde tools. Zo werk je slimmer, sneller en klantgerichter, zonder IT-complexiteit.
-
Vlotte communicatie in de winkel, op kantoor of in het magazijn. Waar je team ook werkt, je communiceert zonder gedoe. Eén vestiging of twintig? Het blijft altijd eenvoudig.
- Alle telefooncentralefuncties in de cloud. Bellen via vaste lijn of mobiel? het werkt allemaal via één handig systeem.
- Integratie met 70+ populaire CRM’s en Microsoft Teams.
Bel rechtstreeks vanuit je vertrouwde Teams omgeving, mét klantgegevens meteen zichtbaar.
- Je vaste nummer naadloos verbonden met je mobiel.
Met FMC (Fixed-Mobile Convergence) bellen klanten altijd hetzelfde nummer, waar je ook bent. Zo blijf je herkenbaar.
Wist je dat...?
Via het MyDstny-portaal kan je zelf gebruikers en mobiele diensten beheren. Zo wijs je licenties toe op maat van elk profiel en bespaar je waar het telt.

Herken je dit in jouw winkelorganisatie?
- Je team werkt verspreid: op de winkelvloer, in het magazijn of op kantoor. Iedereen bereikbaar houden? Niet vanzelfsprekend.
- Je organisatie groeit of verandert snel, met tijdelijke werkkrachten of seizoenspieken. Communicatietools moeten mee kunnen schalen.
- Je gebruikt verschillende tools die niet altijd goed samenwerken. Dat vertraagt je processen en frustreert je medewerkers.
- Je IT-team heeft geen tijd voor complexe installaties of beheer. Ze zoeken oplossingen die snel inzetbaar zijn en weinig vragen.

Bellen in Microsoft Teams

CRM-integratie bij inkomende oproepen
- Klantgegevens pop-up bij elk gesprek
- Meer dan 70 CRM-integraties (bv. Salesforce, Odoo)
- Doorklik naar CRM-fiche
Analytics & rapportage
- Inzicht in communicatie & service
- Dashboards, trends & koppeling met PowerBI, Qlik
- Datagedreven optimalisatie
Standaard Boekhandel centraliseert alle communicatie in één platform voor 200 winkels.
Standaard Boekhandel schakelde over van meerdere leveranciers naar één totaaloplossing voor vaste en mobiele telefonie. Dankzij Dstny zijn alle medewerkers - van winkelvloer tot hoofdkantoor - altijd vlot bereikbaar.
Meer dan communicatie: extra services voor jouw retailorganisatie

Internet & Managed Wi-Fi
- Snel, betrouwbaar vast of mobiel internet op maat
- Glasvezel, VDSL of 4G, afgestemd op jouw vestigingen.
- Managed Wi-Fi voor je bedrijf en bezoekers

Business network (SD-WAN)
- Stabiele, slimme routing tussen je winkels, HQ en magazijn
- Realtime inzicht en centraal beheer
- Wij zorgen voor configuratie en support

Cybersecurity
- Geavanceerde beveilingsoplossingen
- Smartguard: next-generation firewall
- SASE Essential: managed end-point security
- Dstny is Cisco Premier Certified Partner

Over Dstny
Dstny werd in 2008 opgericht door broers Samuel en Daan De Wever en groeide uit van een zolderkantoor tot een toonaangevende Europese speler in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie.
Vanuit het hoofdkantoor in Brussel leveren we oplossingen aan bedrijven in zeven landen, zowel rechtstreeks als via partners.
Met 1.000 medewerkers en een jaaromzet van €250 miljoen blijven we groeien, mede dankzij een ambitieus overnametraject sinds 2015.
Ontdek in 20 min hoe Dstny je communicatie verbetert
Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.
-
Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken
-
Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen
-
Alles afgestemd op jouw noden en context
Voor wie?
Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.