Dé slimme cloud telefooncentrale voor jouw retailbedrijf.

Ontdek het Dstny Business Communications Platform
  • Overal verbonden: verbind winkels, magazijn en hoofdkantoor zonder gedoe.
  • Betere samenwerking: minder gemiste oproepen, snellere klantenservice.
  • Groeien zonder stress: schaal mee met tijdelijke krachten of extra locaties.
  • Slim en eenvoudig: vaste en mobiele telefonie, CRM en Microsoft Teams in één platform.

Lees hier hoe jouw organisatie hiervan profiteert en ontdek het zelf met een demo. 

DSTNY-COMMSTRAT-WEBSITE_VISUALS_LANDINGPAGECAMPAIGN-1
5.000+ bedrijven kiezen voor Dstny. Ook deze retailers.
Teams-Telephony-Man-Cafe

Slim winkelbeheer start met één communicatieplatform.

Minder tools, meer overzicht.

Met het Dstny Business Communications Platform beheer je vaste en mobiele telefonie, gekoppeld aan je vertrouwde tools. Zo werk je slimmer, sneller en klantgerichter, zonder IT-complexiteit.

  • Vlotte communicatie in de winkel, op kantoor of in het magazijn. Waar je team ook werkt, je communiceert zonder gedoe. Eén vestiging of twintig? Het blijft altijd eenvoudig.

  • Alle telefooncentralefuncties in de cloud. Bellen via vaste lijn of mobiel? het werkt allemaal via één handig systeem.

     

  • Integratie met 70+ populaire CRM’s en Microsoft Teams.

    Bel rechtstreeks vanuit je vertrouwde Teams omgeving, mét klantgegevens meteen zichtbaar.

  • Je vaste nummer naadloos verbonden met je mobiel.

    Met FMC (Fixed-Mobile Convergence) bellen klanten altijd hetzelfde nummer, waar je ook bent. Zo blijf je herkenbaar.

Wist je dat...?

Via het MyDstny-portaal kan je zelf gebruikers en mobiele diensten beheren. Zo wijs je licenties toe op maat van elk profiel en bespaar je waar het telt.
Standaard Boekhandel

Herken je dit in jouw winkelorganisatie?

Dstny begrijpt de realiteit van retail.
  • Je team werkt verspreid: op de winkelvloer, in het magazijn of op kantoor. Iedereen bereikbaar houden? Niet vanzelfsprekend.

  • Je organisatie groeit of verandert snel, met tijdelijke werkkrachten of seizoenspieken. Communicatietools moeten mee kunnen schalen.

  • Je gebruikt verschillende tools die niet altijd goed samenwerken. Dat vertraagt je processen en frustreert je medewerkers.

  • Je IT-team heeft geen tijd voor complexe installaties of beheer. Ze zoeken oplossingen die snel inzetbaar zijn en weinig vragen.
Het Dstny Business Communications Platform.
Eén platform voor bellen, klantencontact en rapportage.
call2teams

Bellen in Microsoft Teams

  • Bel & word gebeld vanuit Teams
  • Synchronisatie beschikbaarheid
  • Inclusief IVR, FMC, …
softphone

CRM-integratie bij inkomende oproepen

  • Klantgegevens pop-up bij elk gesprek
  • Meer dan 70 CRM-integraties (bv. Salesforce, Odoo)
  • Doorklik naar CRM-fiche


 

BusinessAnalytics

Analytics & rapportage

  • Inzicht in communicatie & service
  • Dashboards, trends & koppeling met PowerBI, Qlik
  • Datagedreven optimalisatie

 

Standaard Boekhandel centraliseert alle communicatie in één platform voor 200 winkels.

Standaard Boekhandel schakelde over van meerdere leveranciers naar één totaaloplossing voor vaste en mobiele telefonie. Dankzij Dstny zijn alle medewerkers - van winkelvloer tot hoofdkantoor - altijd vlot bereikbaar. 

Meer dan communicatie: extra services voor jouw retailorganisatie

SMPsvg

Internet & Managed Wi-Fi

  • Snel, betrouwbaar vast of mobiel internet op maat
  • Glasvezel, VDSL of 4G, afgestemd op jouw vestigingen.
  • Managed Wi-Fi voor je bedrijf en bezoekers
SSOsvg

Business network (SD-WAN)

  • Stabiele, slimme routing tussen je winkels, HQ en magazijn
  • Realtime inzicht en centraal beheer
  • Wij zorgen voor configuratie en support


 

UCaaSsvg

Cybersecurity

  • Geavanceerde beveilingsoplossingen
  • Smartguard: next-generation firewall
  • SASE Essential: managed end-point security
  • Dstny is Cisco Premier Certified Partner

Ontdek waarom zij kozen voor één platform.

12054-66

Over Dstny

Dstny werd in 2008 opgericht door broers Samuel en Daan De Wever en groeide uit van een zolderkantoor tot een toonaangevende Europese speler in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie.

Vanuit het hoofdkantoor in Brussel leveren we oplossingen aan bedrijven in zeven landen, zowel rechtstreeks als via partners.

Met 1.000 medewerkers en een jaaromzet van €250 miljoen blijven we groeien, mede dankzij een ambitieus overnametraject sinds 2015.

Ontdek in 20 min hoe Dstny je communicatie verbetert

Vraag je gratis demo aan en ontdek wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen.

Geen verplichtingen. Wel meteen een helder beeld van de mogelijkheden.

  • Zie hoe onze telefonie, Teams & CRM-integraties samenwerken

  • Krijg antwoorden op je vragen — zonder verplichtingen 

  • Alles afgestemd op jouw noden en context

 

Voor wie?

Voor IT-verantwoordelijken, managers en ondernemers die efficiënter willen werken. Meer dan 5.000 Belgische bedrijven gingen je voor.