Fixed-mobile convergence (FMC)

Je hebt een zakelijk vast nummer en je wilt dit gebruiken om te bellen en gebeld te worden op al je toestellen? Of willen je medewerkers werk- en privégesprekken beter scheiden? In beide gevallen biedt ons Business Communications Platform met vast-mobiel integratie (FMC) de oplossing.
man mobiele telefoon onderweg
man mobile cafe

Altijd professioneel bereikbaar met één zakelijk nummer

Van je smartphone over een vast toestel tot je computer: je kan je vaste nummer gebruiken om te bellen en gebeld te worden op eender welk toestel.

Zo hoef je ook maar één nummer te communiceren en je kiest zelf waar en wanneer je bereikbaar bent. Zo kan je bijvoorbeeld automatisch laten doorschakelen naar voicemail of naar een collega als je in vergadering of in gesprek bent.

Vast-mobiel integratie: een praktijkvoorbeeld

Op het visitekaartje van verzekeringsagent Karel prijkt enkel zijn vast zakelijk telefoonnummer. Als Karel op kantoor is, komen inkomende gesprekken toe op zijn vaste toestel. Maar wie datzelfde vaste nummer belt als hij onderweg is, komt op zijn mobiel terecht. Kan Karel even niet opnemen? Dan hoeft hij nadien maar één voicemail te raadplegen. Als Karel daarna mobiel terugbelt, ziet de gebelde persoon alleen het vertrouwde vaste nummer verschijnen. Wil Karel daarna toch een privételefoontje doen? Dan kan hij zijn privénummer wél tonen.

 

vast-mobiel integratie

Een vast-mobiel oplossing op maat van jouw bedrijf?

Vaste en mobiele telefonie van jouw werknemers integreren? Dat kan. Dit zit standaard in het Business Communications Platform van Dstny.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.