Rollen en rechten als klant

Jouw Portal Administrator beheert in MyDstny de rechten en rollen van alle contacten in je bedrijf.

  • Rechten: welke onderdelen van het portaal jij zelf kan beheren.
  • Rollen: welke rol je in je bedrijf speelt en welke communicatie je daarvoor moet ontvangen.

 

Rechten klant

Als gebruiker van MyDstny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:

  • Portal Administrator: krijgt als eindverantwoordelijke volledige toegang
  • Fleet Administrator: krijgt toegang tot de mobiele fleet en het Insights-stuk
  • Insight User: krijgt enkel toegang tot het Insights-stuk

Portal Administrator

Als Portal Administrator van MyDstiny:

  • Kan je alle informatie bekijken en alle contacten van je bedrijf beheren.
  • Kan je online mobiele diensten bestellen, aankopen, facturen beheren, wijzigingen doorvoeren, tickets loggen, opleveringen volgen, documenten raadplegen...
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Dstny raadplegen.
  • Kan je Insight Users en Fleet Administrators aanwijzen en hun toegang geven tot onderdelen van MyDstny.
  • Ben je het officiële en contractuele aanspreekpunt voor Dstny.
  • Draag je de eindverantwoordelijkheid voor alle acties van je Insight Users en Fleet Administrators op MyDstny.

Let op: er kunnen meerdere Portal Administrators zijn.

Fleet Administrator

Als Fleet Administrator van MyDstny:

  • Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
  • Kan je de mobiele diensten binnen je bedrijf beheren: simkaarten aanvragen, activeren...
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Dstny raadplegen.
  • Ben je het aanspreekpunt of één van de aanspreekpunten voor Dstny wat mobiele diensten betreft.

Let op: er kunnen meerdere Fleet Administrators zijn.

Insight User

Als Insight User van MyDstny:

  • Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
  • Kan je makkelijk je contactpersonen bij Dstny raadplegen.

Let op: er kunnen meerdere Insight Users zijn, maar er moet eerst een Portal Administrator aangeduid zijn.

 

Rollen klant

Bij Dstny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jullie Portal Administrator elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:

  • Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
  • Billing Contact: Als Billing Contact ontvang je financiële informatie omtrent updates over onze prijzen en onze systemen. Deze contactpersoon zal de Dstny facturen NIET ontvangen. Die kan je rechtstreeks bij jouw Account Manager opvragen.
  • Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Dstny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.

Je kan de rollen definiëren in het MyDstny-portaal.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.