Extra diensten toevoegen, wijzigen of verwijderen

Impact op je Dstny contracttermijn

Je kan steeds Dstny diensten toevoegen, wijzigen of verwijderen. Deze aanpassingen gebeuren tijdens de duurtijd van je dienstverlening en hebben geen impact op de duur van jouw contract.

 

Een Dstny dienst toevoegen, wijzigen of verwijderen

Bij Dstny gebruiken we MACD documenten. Deze documenten staan respectievelijk voor een Move, Add, Change, Delete document.

 

Move (Verhuis)

Ga je verhuizen? Dan verhuizen je Dstny diensten hoogst waarschijnlijk mee. Alvorens je een move document kan invullen om het migratieproces in te gaan, zijn er wel een paar administratieve zaken die op orde moeten gesteld worden. Ontdek deze op onze verhuissectie.

 

Add (Extra dienst of vestiging)

Ben je vandaag al een bestaande Dstny klant en wil je graag een Dstny dienst toevoegen? Of open je een nieuwe vestiging? Dan kan dit via het Add-formulier. Jij vertelt jouw accountmanager wat je graag extra wenst, zij nemen dit onder de loep en samen vullen we het Add document in.

Er zijn enkele Dstny diensten die je zelf gemakkelijk kan toevoegen:

  • Mobiele SIM kaarten via het MyDstny portaal;
  • UC gebruikers via het administrator portaal (indien je nog voldoende licenties hebt).

Wij zijn hard aan het werken om nog meerdere diensten in het Dstny portaal toe te voegen, zodat extra diensten bestellen nog efficiënter kan.

 

Change (Wijzigen van een dienst)

Wil je een bestaande Dstny dienst in capaciteit verhogen of verlangen? Dat is het voordeel van de cloud: schaalbaar en dus gemakkelijk aan te passen. Samen met je accountmanager vul je de huidige configuratie en de gewenste nieuwe configuratie in (e.g. SmartFit Internet Plus naar SmartFit Internet Extra).

Het is wel belangrijk om correct weer te geven op welke vestiging je deze dienst zou willen aanpassen. Op deze manier kunnen we snel en efficiënt de techniekers ter plaatste krijgen.

Er zijn enkele Dstny diensten die je zelf gemakkelijk kan wijzigen:

Wij zijn hard aan het werken om nog meerdere diensten in het Dstny portaal toe te voegen, zodat extra diensten bestellen nog efficiënter kan.

 

Delete (Verwijderen van een dienst)

Wil je een bestaande Dstny dienst verwijderen of sluit je een vestiging? Dan kan je – in sommige gevallen – gemakkelijk een Delete document invullen met je accountmanager.

Wanneer je een volledige opzegging wil doen, kan je dit best opnemen met jouw accountmanager of via finance@dstny.be. Zij zullen je steeds verder helpen en bepalen welke opzeggingsprocedure voor jouw situatie en jouw organisatie de beste is.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.