Omnichannel platform voor Customer Engagement

Klanten hebben steeds hogere verwachten van bedrijven wat klantenservice betreft en laten vaak zelfs hun aankoop en loyaliteit ervan afhangen. Om klanten via elk kanaal een persoonlijkere ervaring te bieden, maakt Dstny’s Customer Engagement Platform gebruik van artificiële intelligentie.
Digitale Contact Center
Customer Engagement Platform

Jouw digitale Contact Center voor top klantenservice via elk kanaal

Het Customer Engagement Platform helpt je bij het beheren en centraliseren van alle klantcommunicatie uit alle kanalen (voice, chat, email, sms, web, WhatsApp, Facebook, Twitter,…) in één enkel dashboard.

Het platform maakt gebruik van artificiële intelligentie en laat je toe om gepersonaliseerde ervaringen te bieden via al deze kanalen, inclusief rijke content zoals afbeeldingen, video, interactieve bediening en nog veel meer.
 

De voordelen voor jouw bedrijf

de beste klantenervaring

Lever de beste klantenervaring

Klanten willen je altijd en overal kunnen contacteren. Met het Engagement Platform bied je hen geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen. AI en chatbot helpen je om hen snel en effectief te antwoorden.

nieuwe klanten verleiden

Verleid nieuwe klanten

Ongeacht waar ze zich in het kooptraject bevinden, willen klanten en prospects naadloze ervaringen. Inspireer met de juiste producten en voer betekenisvolle gesprekken, die meer leads en verkopen opleveren.

Ondersteun je medewerkers

Ondersteun je medewerkers

Maak tijd vrij voor je team zodat ze zich op de belangrijke zaken kunnen richten. Agent desktop met agent-assist vereenvoudigt je support en laat je snel en accuraat gepersonaliseerd antwoorden..

Agent desktop: gebruikersinfo, geschiedenis en tickets op één plek

Agent Desktop geeft je een 360° beeld van je klant en helpt je team om het klanttraject en eerdere vragen in kaart te brengen, zodat ze een snelle en naadloze ervaring kunnen bieden.

Daarnaast is het uitgerust met agent-assist AI technologie om je agenten real-time aanbevelingen en info te geven om hen te helpen snel en accuraat gepersonaliseerde antwoorden te geven op de vragen van je klanten.

Engage Agent Desktop
Engage AI Chatbot

Geïntegreerde chatbot: door AI aangedreven selfservice

Onze slimme en zelflerende virtuele assistenten bieden je klanten 24/7 de beste gesprekservaringen. Dat doen ze onder meer door duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen te geven en onmiddellijk afbeeldingen te tonen van de beschikbare producten die de klant zoekt.

Je bedrijfscontent, waaronder producten, diensten en FAQ’s, voeg je gemakkelijk toe in het content management systeem (CMS).

Geïntegreerd ticketing systeem

Met het intuïtief te gebruiken ticketingsysteem wordt het opvolgen, prioriteren en oplossen van supporttickets kinderspel. Stroomlijn je klantverzoeken en verhoog de klantloyaliteit vanop één centrale plek.

Engage Ticketing

Customer Engagement Analytics

Beheer en optimaliseer je prestaties

Meet team- en individuele prestaties tot op de minuut; monitor afhandeltijden, SLA's en klantsentiment.

Genereer rapporten met behulp van templates of stel ze helemaal op maat samen. Schakel automatische rapportage in om belanghebbenden op de hoogte te houden. Of ga dieper in op specifieke rapporten om de onderliggende gegevens te bekijken en verbeterpunten te identificeren.

 

Customer Engagement Analytics

Waarom groeiende bedrijven kiezen voor ons Customer Engagement Platform

+23%

Klantentrouw

+45%

Productiviteit

+67%

Reactietijd

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.