Dstny België lanceert nieuw partnerplatform MyDstny
Zaventem, 24 september 2025 – Dstny, Europese leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de lancering aan van MyDstny. Dit nieuwe platform is speciaal ontwikkeld voor resellers om heel eenvoudig en zonder grote investeringen UCaaS- en Fixed/Mobile -diensten aan te bieden aan KMO’s en grotere bedrijven. Dstny lanceert het nieuwe partnerplatform als eerste in België en introduceert het later ook in de andere Europese markten binnen de Dstny Group. Het MyDstny platform is gebouwd op de nieuw ontwikkkelde, uniforme en gepatenteerde technologische innovatielaag, waarmee Dstny zijn internationale transformatie naar technologiespeler onderstreept en zich klaarstoomt voor AI-integraties op haar platform. Het wordt daarnaast ondersteund door een partnerprogramma met uitgebreide support op vlak van onboarding, training en administratie.
Een nieuwe standaard voor reseller groei
De communicatiesector verandert fundamenteel. Toch vormt telefonie vandaag nog steeds de kern van zakelijke communicatie en verkiest 65% van de klanten om een bedrijf telefonisch te contacteren. Tegelijk is hybride werken definitief ingeburgerd, staat artificiële intelligentie op het punt om de sector radicaal te beïnvloeden, en verwachten KMO’s en grote bedrijven eenvoud en integratie van hun communicatietools, zonder grote migraties. Hybride teams moeten kunnen vertrouwen op veilige en geïntegreerde spraakcommunicatie over alle mogelijke toestellen en applicaties.
Met de lancering van MyDstny krijgen Belgische resellers toegang tot een vereenvoudigd en schaalbaar platform om eenvoudig en zonder grote investeringen een cloudtelefonie omgeving met integratie van mobiele telefonie op te zetten en hun dienstenportfolio naar hun zakelijke klanten uit te breiden:
- Reseller vrijheid – volledige vrijheid om eigen klantprijzen te bepalen.
- Full-Service facturatie – flexibele facturatie, partners kiezen het model dat het best bij hen past
- Gealigneerd product portfolio – modulair opgebouwde bundels die eenvoudig te verkopen zijn en klaar voor schaal.
- Eén portaal – één gebruiksvriendelijke toegang voor Dstny-teams, resellers én klanten.
- Automation Everywhere – end-to-end automatisering, van order tot provisioning en billing.
Omdat Dstny de onderliggende nieuwe innovatielaag volledig van de grond af heeft opgebouwd, kon het alle processen opnieuw uittekenen, zonder legacy-complexiteit. Dat vertaalt zich voor Belgische partners in:
- Snellere onboarding en directe verkoopmogelijkheden via demo-omgevingen, sales playbooks en NL/FR-communicatie.
- Efficiëntere operaties door automatisch nummerbeheer, portering en fixed-mobile convergence.
- Betere ondersteuning via hypercare-programma’s, gekwalificeerde experten en een duidelijke escalatieketen.
- Eenvoudige administratie met één heldere factuur, afkomstig van de partner reseller zelf.
- Snelle integraties met Microsoft teams en CRM oplossingen
“Met MyDstny zetten we onze partner resellers écht centraal,” zegt Kris De Schepper, Managing Director van Dstny België. “We willen spraak en communicatie naadloos integreren in tools waar KMO’s al mee werken zoals CRM en ERP pakketten of Microsoft Teams. Met MyDstny maken we dat eenvoudig, schaalbaar en winstgevend voor ons resellerkanaal. We willen meer zijn dan een leverancier voor hen. We zijn voor hen de partner die meedenkt, faciliteert, ondersteunt en nieuwe groeikansen mogelijk maakt in een snel evoluerende markt. Het MyDstny platform is nu gelanceerd in België, maar de onderliggende “One Dstny Operating Standard” is de basis waarop we internationaal verder bouwen.”
Over Dstny
Dstny zorgt ervoor dat hybride werken écht werkt door zakelijke communicatie over alle grenzen heen - apparaten, locaties, teams en applicaties - te vereenvoudigen. Onze oplossingen combineren een mobile-first architectuur met gepatenteerde technologie om spraak, video en messaging naadloos te integreren in bedrijfskritische tools.
Via ons AI-gebaseerde platform en toonaangevende Microsoft Teams-integratie stellen we meer dan 4 miljoen gebruikers in meer dan 80 markten in staat om moeiteloos contact te houden met collega's en klanten, ongeacht waar ze werken.
Dstny heeft zijn hoofdkantoor in België en telt meer dan 1.000 werknemers in 7 Europese landen. Meer informatie op www.dstny.com.