SmartFit Vaste Telefonie
Kies voor SmartFit van Dstny
Vaste telefonie nodig? Daar zorgen we voor. Met SmartFit: telefoniebundels perfect op maat van jouw noden. Veilige telecom in de cloud waarmee je organisatie in één klap in het nieuwe digitale normaal gaat leven. Hoeveel dat kost? Volg de stappen hieronder en je krijgt al een idee. Wil je diensten combineren? Dat kan! Contacteer ons voor meer info.
Stap 01: MyDstny
MyDstny
Zelf vlot je diensten beheren
Het gloednieuwe MyDstny-klantenportaal is een gratis dienst die je krijgt bij je Dstny-oplossing.
Stap 02: Kies je internetbundel
Kies je voor SmartFit Internet (op basis van koper of VDSL-technologie)?*
Plus
Supersnel internet
Extra
Extrasnel internet met gegarandeerde bandbreedtes
Ultra
Ultrasnel internet met hoge gegarandeerde bandbreedtes
Kies je voor SmartFit Fiber Internet (op basis van glasvezeltechnologie)?*
Plus
Supersnel internet
Extra
Extrasnel internet
Ultra
Ultrasnel internet
* Voor internet op basis van VDSL is er een eenmalige activatiekost van €250.
Voor internet op basis van glasvezel is er een eenmalige activatiekost van €350. Connectiviteitskosten op privédomein zijn hierbij niet inbegrepen.
Bovenstaande bandbreedtes zijn maximaal haalbare bandbreedtes.
Stap 03: Vaste telefonie
Vaste telefonie
Met SmartFit kan je gratis bellen* naar vaste en mobiele nationale nummers. Dstny beschikt over een eigen netwerk. Onze klanten betalen geen hoge vaste kosten voor ISDN of telefoonnummers. Dstny ondersteunt met een helpdesk die 24/7 voor jou klaar staat.
* 1.000 minuten per gelijktijdig gesprek naar elk vast geografisch Belgisch nummer en 500 minuten per gebruiker naar elk mobiel Belgisch nummer (exclusief speciale nummers en internationale bestemmingen).
Om kwaliteit te garanderen, kunnen de vaste telefonie diensten enkel geleverd worden in combinatie met onze internet dienst.
Wat je ook kiest, je mag altijd rekenen op
Veilige en slimme telecom op maat
Gegarandeerd altijd bereikbaar
Altijd draaiende blijven, zodat je altijd bereikbaar bent voor je klanten en collega’s: dat is jouw allerhoogste prioriteit op het vlak van telecom. Met SmartFit kan je daar sowieso op rekenen, en je krijgt er nog een 4G-back-up bovenop.
Betaal alleen wat je gebruikt
Geen dure telefooncentrale, geen onderhoudscontract, geen vaste kosten. En al helemaal geen diensten die je nooit gebruikt. Daarmee betaal je bij Destiny tot 30% minder dan nu.
Persoonlijke service, 24/7
Één contract, één contactpersoon die je organisatie door en door kent: zo werk je je administratie vlot af en weet je altijd bij wie je terecht kunt. De mensen van onze klantenservice helpen je dan weer 24/7. Zo hoef je nergens wakker van te liggen.
Waarom kiezen zij voor SmartFit?
Ontdek hoe we met onze klanten en partners een echt partnership aangaan...as it should be!




