Internet werkt, maar een specifieke website of app niet
Internet werkt wel, maar een specifieke website of app niet? Geen zorgen, we helpen je graag verder. Probeer eerst onderstaande stappen even voor je de supportafdeling contacteert. Vaak is het probleem daar al mee opgelost.
Is het nog niet in orde, vul dan zeker het formulier onderaan in, zodat wij je sneller verder kunnen helpen.
Mogelijke oorzaken:
- De website of app is tijdelijk offline
- Een DNS- of routeringsprobleem
- Geblokkeerd door een firewall
- Een intern netwerkprobleem
Test onderstaande stappen eerst:
Probeer een andere browser (bv. Edge, Firefox, Chrome) of een ander toestel.
Test via je mobiel met 4G of een andere back-upverbinding. Werkt het dan wel? Dan ligt het probleem bij je vaste internetverbinding.
Herstart het toestel en probeer opnieuw.
Controleer of andere websites of apps wel goed werken.
Is het probleem niet opgelost? Kopieer onderstaande vragenlijst, en stuur die info mee met je supportaanvraag naar support@dstny.be
Wanneer is het probleem begonnen?
[Voeg datum en tijd toe]
Werkt je internetverbinding in het algemeen?
[Ja / Nee]
Heb je getest via mobiele data (4G)?
[Ja / Nee] → [Indien ja, werkte het daar wel?]
Welke website of app werkt niet?
[Vul de naam in en een URL indien van toepassing]
Heb je een andere browser of toestel geprobeerd?
[Ja / Nee]
Op hoeveel apparaten treedt het probleem op?
[ ] Alle apparaten [ ] Slechts één of enkele apparaten
Resultaten van ping en tracert:
[Plak de resultaten of voeg screenshots toe]
Jouw huidige publieke IP-adres (te vinden via www.whatismyip.com):
[Vul het IP-adres in]
Zijn er foutmeldingen?
[Ja / Nee] → [Zo ja, voeg een beschrijving of screenshot toe]
Merk en model van je modem/router:
[bv. Cisco 1100, Huawei AR161, enz.]
Heb je je modem/router al herstart?
[Ja / Nee]