BTV: Beter geconnecteerd, beter gekeurd.
Dstny heeft waar gemaakt wat ze beloofd hebben en dat is wat voor ons telt: Een partner om een duurzame relatie op te bouwen is wat we zochten en ook vonden in Dstny.
BTV, opgericht in 1927, is een Belgische organisatie gespecialiseerd in veiligheidscontroles voor particulieren en bedrijven. Een betrouwbare dienstverlening dragen de medewerkers van BTV hoog in het vaandel. En daarom gaan ze steeds op zoek naar geschikte partners om dit samen waar te maken.
Een van deze medewerkers is Yannick Budts, IT Manager bij BTV. Hij voorziet zijn 430 collega’s van stabiele IT-oplossingen en zorgt voor voortdurende innovatie en optimalisatie van de bedrijfsinfrastructuur. Dit doet hij in samenwerking met zijn collega’s van het IT-Team, maar ook Dstny mag hier zijn steentje in bijdragen.

De digitale uitdagingen
BTV heeft de afgelopen jaren een enorme organische groei gekend. Op 5 jaar tijd nam de vraag van de markt sterk toe en het aantal medewerkers groeide schaalbaar mee. Dat had ook zijn gevolg op de IT-infrastructuur van BTV. “Op enkele jaren tijd, verdubbelde het aantal medewerkers bij BTV en dus ook het aantal vestigingen. Dat maakte het beheer van onze on-premise telefooncentrales erg tijdrovend. Telkens wanneer we nood hadden aan een uitbreiding, moesten we deze gaan toepassen op alle 12 telefooncentrales, verspreid op onze locaties in België” zegt Yannick Budts.
Met het stijgend aantal werknemers, de toenemende klantenvraag en voortdurende nood aan innovatie in het hoofd, ging BTV op zoek naar een nieuwe partner om hen tegemoet te komen in hun digitale noden. “Toen we met Dstny aan tafel zaten, voelde we meteen een match met onze eigen waarden. Daan (CEO Dstny) was zelf ook erg nauw betrokken. Zijn enthousiasme om met ons een partnership aan te gaan, stak hij niet onder stoelen of banken” vertelt Yannick. “We hadden daarnaast ook het gevoel dat de grotere spelers op de markt niet konden voldoen aan onze noden. Dat allemaal maakte voor ons de beslissing erg makkelijk”.
We hebben toen gekozen om Dstny in vertrouwen te nemen en met hen in zee te gaan en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad.
Onze oplossingen
“Het werd snel duidelijk dat Dstny een oplossing had voor onze digitale uitdagingen. Ze voorzagen ons van stabiele connectiviteit en één telefooncentrale in de cloud. Die telefooncentrale spaart ons enorm veel werk uit want het beheer is gecentraliseerd. En de uitgebreide functionaliteiten zorgen voor een optimale bereikbaarheid en klantenervaring”.
De oplossingen van Dstny geven ons IT-team meer ademruimte om te focussen op innovatie, waardoor onze service vooruit gaat.
“Tot slot introduceerde Dstny onlangs hun nieuwe self-service portaal. Via dat platform kunnen we erg gemakkelijk de kwaliteit van onze internet verbindingen nagaan, alsook de status van onze support tickets opvolgen”.
Drie redenen volgens BTV om voor Dstny te kiezen
Betrouwbaarheid.
Want Dstny doet gewoon wat ze beloven.
Prijswaardig.
Dstny biedt kwaliteit in zijn diensten en dienstverlening.
Personeel.
De collega’s van Dstny zijn gewoon heel fijn om mee samen te werken.
"De Dstny techniekers zijn bijvoorbeeld mensen die niet alleen hun job heel goed kennen, maar ook perfect weten wat BTV nodig heeft.” zegt Yannick. “En eigenlijk heb ik nog een vierde woord: Innovatie. Vanaf het begin was het duidelijk dat Daan (CEO Dstny) vol ideeën zat en dat waren geen praatjes. Dstny heeft de afgelopen jaren geïnvesteerd in de juiste technologieën en daar mogen wij ook van genieten”.
Dstny heeft de afgelopen jaren geïnvesteerd in de juiste technologieën en daar mogen wij ook van genieten.