Rollen en rechten
Toegang
Ben je klant of partner van Destiny?
Rechten klant
Als gebruiker van MyDestiny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:
- Portal Administrator: krijgt als eindverantwoordelijke volledige toegang
- Fleet Administrator: krijgt toegang tot de mobiele fleet en het Insights-stuk
- Insight User: krijgt enkel toegang tot het Insights-stuk

Portal Administrator
Als Portal Administrator van MyDestiny:
- Kan je alle informatie bekijken en alle contacten van je bedrijf beheren.
- Kan je online mobiele diensten bestellen, aankopen, facturen beheren, wijzigingen doorvoeren, tickets loggen, opleveringen volgen, documenten raadplegen...
- Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.
- Kan je Insight Users en Fleet Administrators aanwijzen en hun toegang geven tot onderdelen van MyDestiny.
- Ben je het officiële en contractuele aanspreekpunt voor Destiny.
- Draag je de eindverantwoordelijkheid voor alle acties van je Insight Users en Fleet Administrators op MyDestiny.
Let op: er kunnen meerdere Portal Administrators zijn.

Fleet Administrator
Als Fleet Administrator van MyDestiny:
- Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
- Kan je de mobiele diensten binnen je bedrijf beheren: simkaarten aanvragen, activeren...
- Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.
- Ben je het aanspreekpunt of één van de aanspreekpunten voor Destiny wat mobiele diensten betreft.
Let op: er kunnen meerdere Fleet Administrators zijn.

Insight User
Als Insight User van MyDestiny:
- Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
- Kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen.
Let op: er kunnen meerdere Insight Users zijn, maar er moet eerst een Portal Administrator aangeduid zijn.
Rollen klant
Bij Destiny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jullie Portal Administrator elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:
- Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
- Billing Contact: Als Billing Contact ontvang je financiële informatie omtrent updates over onze prijzen en onze systemen. Deze contactpersoon zal de Destiny facturen NIET ontvangen. Die kan je rechtstreeks bij jouw Account Manager opvragen.
- Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Destiny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.
Je kan de rollen definiëren in het MyDestiny-portaal.
Rechten partner
Als gebruiker van het partnerluik van MyDestiny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:
- Partner Portal User: kan in het partnerportaal nieuwe leads en opportuniteiten registreren en opvolgen, marketingmateriaal bestellen, documentatie bekijken en contracten opstellen.
- Partner Portal Manager: krijgt de rechten van een Portal User, maar kan ook klanten verpersoonlijken (hiervoor moet je klant je wel toestemming verlenen).
- Partner Portal Administrator: krijgt als eindverantwoordelijke volledige toegang (en heeft dus ook de rechten van een Partner Portal User en Partner Portal Manager.

Partner Portal User
Als Partner Portal User:
- krijg je toegang tot het partnerportaal van MyDestiny
- kan je zelf nieuwe leads en opportuniteiten registreren en opvolgen
- heb je toegang tot alle documenten en tools om nieuwe klanten te maken en ze te ondersteunen (brochures, whitepapers, video’s, handleidingen etc.)
- kan je makkelijk je contactpersonen bij Destiny raadplegen
- krijg je binnenkort toegang tot MyDestiny Commercial, een selfservicemodule waarmee je voor je klanten eenvoudig producten kunt bestellen (de bestelbon wordt automatisch aangemaakt).

Partner Portal Manager
Als Partner Portal Manager:
- heb je dezelfde mogelijkheden als de Partner Portal User (zie hierboven).
- kan je klanten verpersoonlijken (‘impersonate’) en aldus acties voor hen uitvoeren op hun portaal, zoals tickets loggen en opleveringen beheren. De klant beslist natuurlijk welke van zijn rechten hij aan jou toekent.

Partner Portal Administrator
Als Partner Portal Administrator:
- heb je dezelfde mogelijkheden als de Partner Portal Manager (en dus ook als de Partner Portal User)
- kan je beslissen wie van je collega’s rechten krijgt als Partner Portal User of Partner Portal Manager
- kan je klanten verpersoonlijken (‘impersonate’) en aldus acties uitvoeren op hun portaal, zoals tickets loggen en opleveringen beheren. De klant beslist natuurlijk welke van zijn rechten hij aan jou toekent.
Rollen partner
Bij Destiny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jij elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:
- Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
- Billing Contact: Billing Contacts ontvangen alle financiële informatie, zoals prijsupdates. Deze contactpersoon krijgt GEEN Destiny-facturen. Je kan die laatste rechtstreeks opvragen bij je Account Manager.
- Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Destiny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.
Je kan de rollen definiëren in het MyDestiny-portaal.