SmartMobile
Altijd en overal bereikbaar via één vast nummer

Mis nooit een belangrijke oproep
Betaal enkel voor wat je gebruikt
Verlies geen tijd, beheer alles zelf via je eigen platform.
Hoe werkt SmartMobile?
Altijd en overal bereikbaar zijn via één vast nummer: hoe werkt dat nu? We leggen het uit in deze praktische video. Of lees hieronder het praktijkvoorbeeld van Alex.
Een voorbeeld uit de praktijk
Alex werkt als agent op een verzekeringskantoor. Hij is regelmatig op de baan om klanten te bezoeken. Met de SmartMobile-oplossing zou een doordeweekse dag er voor hem zo kunnen uitzien:
7u33
08u09
09u03
10u15
17u11
Alle details van SmartMobile


Wat SmartMobile kan
- Ongelimiteerd intern en extern bellen naar alle nationale nummers, vast en mobiel (exclusief ‘In the Office’-profiel) via VoIP
- Vast-mobiele integratie: bellen en gebeld worden via één vast nummer, ongeacht je toestel
- Online portaal waarin je IT-verantwoordelijke vlot je eindgebruikers profielen beheert
- Je status instellen: toon wanneer en hoe je bereikbaar bent, zowel vandaag als voor toekomstige activiteiten
- Multidevice-ringing: bepaal zelf met welke communicatietool jij je oproepen beantwoordt: mobiel, softphone of vast toestel
- Groepsgesprekken en conferencecalls houden
- Eén voicemail voor alle toestellen
- Doorschakelen van oproep of beantwoorden door een stemcomputer met keuzemenu (IVR)
- Receptie-licenties om oproepen van je collega’s te behandelen (zoals het parkeren van de oproep of het eenvoudig doorschakelen ).
- Kleine callcenters met wachtrijen opzetten, met de mogelijkheid om wachttijden te communiceren naar mensen die inbellen.


Hoe je het gebruikt
Met SmartMobile kiest elke gebruiker zelf welk toestel het best bij hem past.
Vaste toestellen
- Mitel SIP Deskphone
Headsets met draad
- Plantronics Headset (Blackwire)
- USB-aansluiting voor PC of mobiel toestel
Headset zonder draad
- Plantronics Headset (Savi & Voyager)
- DECT/bluetooth-aansluiting voor PC of vast toestel
Uiteraard kan je SmartMobile volledig integreren met je mobiele toestel. Investeren in andere hardware is dus niet nodig!


Hoe we het tot bij jou brengen
- SmartMobile besteld? Jouw persoonlijke projectmanager plant een gesprek in om de set-up van je nieuwe telefooncentrale te overlopen.
- Eén van onze technici start met de configuratie en installatie. We porteren je huidige nummers of bestellen er nieuwe.
- Geen nood: we zullen je telefonie slechts minimaal onderbreken!
- Uiteraard leren we je omgaan met SmartMobile. Portaalbeheerders én eindgebruikers krijgen van ons (of van de beheerder in je bedrijf) een training op maat.
- Van zodra alles geïmplementeerd is, kan je IT-beheerder alle wijzigingen doorvoeren via het portaal. Je kunt uiteraard ook terecht bij ons supportteam.


Hoeveel het kost
Je betaalt een éénmalige installatiekost en een maandelijkse licentiekost per gebruiker. Belminuten zijn steeds inclusief bij al onze profielen. Helemaal transparant: je ziet altijd hoeveel je zult betalen!
Verder kies je het gepaste profiel per medewerker, zodat je perfect op maat betaalt. Het verschil in kosten per profiel hangt af van het dataverbruik van je collega’s én van de vraag of ze al dan niet op kantoor werken.
Voor een volledig overzicht: raadpleeg onze brochure hieronder.
SmartMobile download
Download je brochure
Brochure SmartMobile NL
Ontdek onze SmartMobile
